سلام، در باره وبگاه خلاصه این را می توانم گویم که این وبگاه در این برهه از زمان می خواهد بخش هائی ارائه دهد که اتش تشنگی انسانهای با سواد را برطرف کند به خصوص جوان های دانشجو و طلبه. تشنه بودن از لحاظ علمی؛ بینش؛ جزم و اندیشه و اتش گرفتن از درون و دنبال اب حیات بودن.

 

با وبگاه های فراوانی برخورد می کنیم که کمیت دارند اما کیفیت بطن و محتوا ندارند و برای عموم مردم هستند و اتش این تشنگی را رفع نمی کنند. مثال: گویند ما روح هستیم و جسد نیستیم روح از طریق جسد می تواند ببیند و توضیح این که نفس و روح یکی است البته اخرین پژوهش هایی صورت گرفته که این دو را جداگانه و فطری تر توضیح می دهد. این که ما روح هستیم ایا شما قانع شدید با دلایلی که مطالعه کرده اید، ایا تشنه، دیگر در همین یک مسئله نیستید! این که موجودی به اسم روح در خلقت ما نقش داشته چطور می شود گفت ما ان هستیم با دلایل فعلی.

 

برای اماده کردن اب ساده ی روزمره مقدماتی فراهم شده که ما می توانیم سریع بدون استفاده قوه بدنی حد اکثری، تهیه و استفاده کنیم؛ همچنین این بخش های وبگاه مقدماتی هستند که با هم تمرکز بالایی ایجاد می کند که اندیشه ما با کیفیت محتوای بهتر اشنا و از ان استفاده برد برای رشد نفسانی خود.

 

هر کسی میل دارد می تواند به عنوان نویسنده در بخش ها فعالیت کند البته بعد از مذاکره. می تواند در رشد این وبگاه کمک زمانی کند که با ارزش تر از کمک مالی است. مثال، یک بخش این وبگاه مقالات مختلف به دلایل مختلف از مجلات علوم اسلامی انتخاب می شود و در وبگاه بایگانی می شود.