سلام "چهار مجموعه (جنبش مصاف ایرانیان ، جنبش ازما، دیدبان شفافیت، شفافیت برای ایران) در کشور در حوزه شفافیت علی الخصوص انتخاباتی فعال هستند.
سایت ایران شفاف [https://irshafafiat.ir] در برگیرنده تمامی نامزدهایی است که به نوعی به هر کدام از این چهار مجموعه تعهد داده‌اند."

 

درباره ایران شفاف؛
"وبسایت شفافیت با دغدغه پرداختن صحیح به وظایف نمایندگی مجلس شورای اسلامی پا به عرصه عمل نهاد، تا به وکالت از سوی مردم، ضمن اخذ تعهد از کاندیداهای نمایندگی، پس از توفیق در عرصه انتخابات و ورود به مجلس شورای اسلامی، امکان حقوقی کافی جهت نظارت بر عملکرد نمایندگان را در اختیار داشته باشد. بدین منظور وبسایت حاضر با قسم نامه ای که در صفحه اصلی قابل مشاهده است تمامی کاندیداهای عرصه خدمت در مجلس را به فراخوان معظم و حیاتی شفافیت دعوت می نماید. بدیهی است که حضور کاندیداها در این پویش مهم و ایجاد اتاق شیشه ای شفافیت ضمن پیشگیری از مفاسد و رانت های احتمالی، موجبات ایجاد مجلسی در تراز انقلاب اسلامی را فراهم آورده و به تحکیم روابط میان مردم و مسئولین می انجامد؛ امید است که این اقدام مقدمه ای برای پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر کشور و ملت ایران باشد.

در صورتی که در زمان ثبت نام مشکلی وجود داشت، لطفاً با شماره تلفن 02175098000 تماس حاصل فرمائید."