آیا ما بازیگران مومنه که حجاب واقعی دارد هم در خارج از منزل نداریم. چرا کسانی که نقشی را بازی می کنند، از خانم های بی حجاب و بی حیا هستند؛ در واقع. آیا در جامعه بازیگران خانم هستند که واقعن در دنیای واقعی درباره ی حجاب خود حساس هستند؛ یا این اطاعت را برای خدا در فیلم ها فقط انجام می دهند.

صبر کن تند رفتیم، بیا بگییم حجاب دارند اما خود مان را بازی دهیم گوییم بد حجاب. و بی حیا مگه میشه؛ یک چند تا هورمون، آن هم از نوع وارداتی هستش چون در تهاجم فرهنگی عمیق هستیم. 

 شیطان گوید:- جمع کن این حرفا را همه آخر زمانی فکر نمی کنند!

خلاصه آیا بازیگر خانم که واقعن(عربی-واقعا) برای خودش حجاب  در اولیت قرار دارد (خارج منزل) نداریم؛ که این وزیر فرهنگی و آن، رو این مسئله کار نمی کنند. چرا؟ طرف وقتی عقیده حجاب درست ندارد چرا نقش آن چنان خانم با حجاب را تو این سریال و آن فیلم می دهید؟

چرا این خانم های بازیگر حرف را نمی گیرند که حجاب خوب مثل نماز اول وقت خواندن آقایان است. شاید یک عمل و کار اولیت داشته باشد با این جنس و عملکرد دیگری برای آن جنس. آقا، انسان و خانم به کمال رسیدی،  برای از دست ندادن این جایگاه باید کسی که این مقام را داده عبادت کنی. نه این که عبادت برای نزدیگ شدن به خدا انجام می شود و کمال یافتن؛ هم چین عبادت کامل فقد برای انسان است که کامل است.

حالا بیا بگو کسی که اول وقت نماز نمی خواند در غیرت داشتن کم می آورد به جای آن در منزل داد و فریاد در میآورد و انسان کامل نیست؛ خانمی که بی حیا و بد حجاب اما برای پول در این و آن سریال و فیلم کار می کند حجاب کامل و بعضی موارد چادری بر سر می کند اما در خانه از آن وجه اینستا گرامی خبری نیست. اولیت شیطان برای خانم و آقا فرق می کند؛ ففهم خانم بازیگر.